Sound of Ghent.

 

De studenten van de master na master hedendaagse muziek (GAME) presenteren live gespeelde solo’s en duo’s in combinatie met een online videoloop. Het thema van die laatste is de menselijke stem. Verschillende versies van ‘Voices & Instruments’ van Peter Ablinger ritmeren een repertoire dat op zeer verschillende manieren vocaal is te noemen: van de instrumentale klaagzang in Deploratio I en II van José-Maria Sanchez-Verdu, via de klankdichten van Schwitters en Cage en het breekbare ’To The Earth’ van Rzewski, tot een versmelting van de stem van de muzikant met zijn elektronische instrument in de werken van Nemtsov en Simon Steen-Andersen. Bij wijze van live aanvulling showcasen de in België verblijvende studenten een greep uit hun solo- en duorepertoire.

" />
Livestream: GAME
€ 5
archief
miry ensemble
Do
17.12
20:00

Dit concert wordt gelivestreamd via het online concertplatform Sound of Ghent.

 

De studenten van de master na master hedendaagse muziek (GAME) presenteren live gespeelde solo’s en duo’s in combinatie met een online videoloop. Het thema van die laatste is de menselijke stem. Verschillende versies van ‘Voices & Instruments’ van Peter Ablinger ritmeren een repertoire dat op zeer verschillende manieren vocaal is te noemen: van de instrumentale klaagzang in Deploratio I en II van José-Maria Sanchez-Verdu, via de klankdichten van Schwitters en Cage en het breekbare ’To The Earth’ van Rzewski, tot een versmelting van de stem van de muzikant met zijn elektronische instrument in de werken van Nemtsov en Simon Steen-Andersen. Bij wijze van live aanvulling showcasen de in België verblijvende studenten een greep uit hun solo- en duorepertoire.

This concert will be streamed via the online concert platform Sound of Ghent.

 

The students of the master after master contemporary music (GAME) will present solos and duos played live in combination with an online video loop. The theme of the latter is the human voice. Different versions of ‘Voices & Instruments’ by Peter Ablinger rhythm a repertoire that can be called vocal in very different ways: from the instrumental lamentation in Deploratio I and II by José-Maria Sanchez-Verdu, through the sound poems of Schwitters and Cage and the fragile ‘To The Earth’ by Rzewski, to a fusion of the musician’s voice with his electronic instrument in the works of Nemtsov and Simon Steen-Andersen. As a live supplement, the students residing in Belgium showcase a selection of their solo and duo repertoire.

Jacqueline Berndt fluit

Maria Dominguez Perez klavieren

Aya Suzuki percussie

Federico Tramontana percussie

Alberto Cavallaro saxofoon

Sinouhé Gilot cello

Elliott Harrison percussie en klankdicht

Leonardo Melchionda gitaar

Lucas Messler percussie

Felix Nagl klavieren

Sjors Vandermark gitaar

Federico Bragetti cello

Sound of Ghent

Miry
Concertzaal